saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679
Privātuma politikas mērķis ir sniegt fiziskai personai – datu subjektam, tai skaitā Klientam, sadarbības partnerim, uzņēmuma darbiniekam, informāciju par personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību un apstrādes termiņu datu iegūšanas laikā un apstrādājot datu subjekta personas datus.
Personas datu pārzinis
Personas datu pārzinis ir PRO-BALTIC, Sabiedriba ar ierobezotu atbildibu, Reģ. nr. 40003850621, Valguma iela 4A-2, Rīga, LV-1048, Tālr.: +371 67201190, e-pasts info@probaltic.lv, turpmāk UZŅĒMUMS.
UZŅĒMUMA kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir: info@probaltic.lv.
Vispārīgie noteikumi
Personas datu kategorijas
5.1. identifikācijas dati – vārds, uzvārds, personas kods, dzimšanas datums;
5.2. uzņēmuma kontaktinformācija – adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
5.3. profesionālie dati (amats u.c.), ko datu subjekts pats paziņo, piem. sava e-pasta parakstā;
5.4. īpašās kategorijas personas dati;
5.5. dati, kas iegūti un/vai radīti, pildot normatīvajos aktos paredzētus pienākumus;
5.6. dati par apmierinātību – datu subjekta apmierinātība ar sadarbību;
5.7. dati, kas normatīvo aktu ietvaros nepieciešami rēķinu izrakstīšanai Latvijā un ārzemēs;
5.8. datu subjekta IP adreses informācija;
5.9. u.c. personas dati, atkarībā no datu subjektam sniegtā pakalpojuma veida
5.10. (attiecās tikai uz uzņēmuma darbiniekiem) dati, kas saistīti ar personālvadību, tai skaitā, bet ne tikai, dati par komercnoslēpuma izmantošanu, interneta izmantošanu un DARBA e-pasta izmantošu (piem. aizvietojot kolēģi, DARBA e-pasti var tikt automātiski pārsūtīti)
Personas datu apstrādes nolūks un tiesiskais pamats
6.1. UZŅĒMUMS apstrādā personas datus, lai nodrošinātu kvalitatīvu, savlaicīgu un Klientam ērtu apkalpošanu līgumattiecību ar UZŅĒMUMU spēkā esamības laikā:
6.2. Klienta attiecību (t.sk. attālinātai) vadīšanai, nodrošinot Līgumu noslēgšanu un izpildi, kā arī ar to saistīto procesu realizāciju;
6.3. Klienta kredītspējas pārbaudei, lai piedāvātu Klientam jaunus un modernākus produktus un pakalpojumus;
6.4. Klienta sūdzību izskatīšanai un atbalsta (t.sk. tehniskā atbalsta) nodrošināšanai saistībā ar sniegtajiem pakalpojumiem;
6.5. efektīvas naudas plūsmas pārvaldīšanai, t.sk., Klienta maksājumu un parādu administrēšanai;
6.6. Klienta informēšanai par citu UZŅĒMUMA grupas uzņēmumu produktiem un pakalpojumiem;
6.7. lai veicinātu nozares attīstību un piedāvātu jaunus pakalpojumus Klientiem;
6.8. lai veidotu un uzturētu UZŅĒMUMA iekšējos procesus, nodrošinātu dokumentu apriti un citus iekšējos procesus (piem., līgumu un citu dokumentu arhivēšanu) tam nepieciešamā un pietiekamā apjomā.
6.9. UZŅĒMUMS ir tiesīgs apstrādāt datus zemāk norādītajiem, kā arī citiem nolūkiem, saņemot no Klienta brīvi sniegtu un nepārprotamu piekrišanu:
– Klienta personas datu pārbaude parādvēstures datu bāzēs pirms līguma noslēgšanas, lai novērtētu Klienta spēju izpildīt līguma saistības, savukārt līguma spēkā esamības laikā šāda pārbaude ir nepieciešama, lai piedāvātu Klientam jaunus un modernākus produktus un pakalpojumus;
– UZŅĒMUMA tēla popularizēšanai tirgū, sūtot Klientam jaukus novēlējumus, piešķirot bonusus, organizējot aptaujas esošo produktu un pakalpojumu uzlabošanai, kā arī jaunu produktu izveidei.
6.10. (attiecās tikai uz uzņēmuma darbiniekiem) lai nodrošinātu tīklu drošību atbilstoši apdraudējumiem (dažāda veida kaitīgās programmatūras, u.c.), samazinātu risku pieļaut pārmērīgu interneta lietošanu un saziņas līdzekļu lietošanu personīgiem mērķiem, nodrošinātu īpaši augsta līmeņa drošības aizsardzību un komercnoslēpuma neizpaušanu.
7.1. līguma noslēgšanai un izpildei – lai noslēgtu līgumu pēc datu subjekta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi;
7.2. normatīvo aktu izpildei – lai izpildītu UZŅĒMUMAM saistošos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
7.3. saskaņā ar datu subjekta piekrišanu;
7.4. likumīgās (leģitīmās) interesēs – lai realizētu no UZŅĒMUMA un datu subjekta starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas UZŅĒMUMA leģitīmās intereses.
7.5. pakalpojumu piedāvāšanai un / vai izpildei saskaņā ar datu subjekta jeb Klienta cenu pieprasījumu, pasūtījuma specifikāciju, web pasūtījumu un / vai citu vienošanos;
7.8. (attiecās tikai uz uzņēmuma darbiniekiem) – personālvadības mērķiem, darba organizācijas mērķiem un sociālo garantiju nodrošināšanas mērķiem.
8.1. pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas;
8.2. nodrošināt līguma saistību izpildi;
8.3. saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk. kas veikti mutiski, zvanot un tīmekļa vietnē;
8.4. veikt Klientu aptauju par UZŅĒMUMA darbību;
8.5. nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
8.6. vērsties tiesībsargājošajās iestādēs savu tiesisko interešu aizsardzībai;
8.7. kontrolēt piekļuvi UZŅĒMUMA telpām, nodrošinot UZŅĒMUMA infrastruktūras, darbinieku un apmeklētāju drošību, tai skaitā novērst, atklāt un izmeklēt UZŅĒMUMAM, to darbiniekiem un apmeklētājiem piederošo priekšmetu zādzību, digitālās informācijas zādzību (piem. komercnoslēpuma izpaušanu), novērst vai atklāt fiziskus draudus UZŅĒMUMA darbinieku un apmeklētāju drošībai.
Personas datu aizsardzība
9.1. datu šifrēšana, pārraidot datus (SSL šifrēšana);
9.2. ugunsmūris;
9.3. ielaušanās aizsardzības un atklāšanas programmas;
9.4. citus aizsardzības pasākumus atbilstoši aktuālajām tehnikas attīstības iespējām;
9.5. automātiskās darba laika uzskaites programmas.
Personas datu saņēmēji
10.1. UZŅĒMUMA grupas uzņēmumiem, lai sniegtu Klientam pakalpojumus;
10.2. partneriem vai aģentiem, kas iesaistīti Klientam pasūtīto vai izmantoto produktu un pakalpojumu nodrošināšanā;
10.3. parādu piedziņas aģentūrām, kredītinformācijas birojiem, parādvēstures datubāzes turētājiem vai citām parādu atgūšanas organizācijām;
10.4. cesionāriem – lai nodrošinātu efektīvu naudas plūsmas pārvaldību, UZŅĒMUMAM ir tiesības cedēt prasījuma tiesības pret parādnieku vai parādniekiem.
10.5. tiesībsargājošām iestādēm, tiesai vai citām valsts un pašvaldības iestādēm, ja tas izriet no normatīvajiem aktiem vai attiecīgās iestādes informācijas pieprasījuma;
10.6. palīdzības dienestiem, ja tiek veikts zvans uz ārkārtas palīdzības izsaukuma numuru 112, tai skaitā eZvans, iekļaujot arī datu subjekta aptuveno atrašanās vietu.
Personas datu apstrādes ģeogrāfiskā teritorija
Glabāšanas periods
Datu subjekta tiesības
UZŅĒMUMS ir tiesīgs veikt izmaiņas vai papildinājumus šajā privātuma politikā, publicējot privātuma politikas aktuālo versiju UZŅĒMUMA tīmekļa vietnes sadaļā “Privātuma politika”.