Pasūtītājam saņemot produktus, ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā jānorāda iebildumi attiecībā uz darbu izpildi, ja tādi ir. Garantijas pieteikumu var nosūtīt uz e-pastu info@probaltic.lv  vai aizpildīt speciālo formu SIA PRO-BALTIC mājaslapā. Katram pieteikumam obligāti jāpievieno brāķēto preču bildes.

 

1. Apdrukas un gravējuma krāsas

1.1. Apdruka tiek nodrošināta atbilstoši klienta iesniegtajam Pantone vai CMYK krāsas kodam.
1.2. Pantone skalas izmantošanas gadījumā Pasūtītājs definē un apstiprina izvēlētās krāsas numuru. Pantone skalas krāsa tiks reproducēta ar 100% precizitāti tikai tādā gadījumā, ja par pamatu ņemts balts krīta papīrs. Krāsas toņa atšķirības, ēnojums, kas attiecināmi uz drukas virsmas pamata krāsas ietekmi, nevar būt par ieganstu pretenziju celšanai. CMYK krāsu skalas izmantošanas gadījumā Pasūtītājs apstiprina ražotāja iesniegtu ražošanas skici, kas uzskatāma par galīgo projekta apstiprinājumu
1.3. Pasūtītājs piekrīt, ka ir pieļaujama drukas krāsu nobīde līdz 10% no maketā redzamajām krāsām, kas ir saistīts ar apdrukājamā materiāla ķīmisko sastāvu, šķiedru struktūru un krāsu absorbēšanas īpašībām, kā arī tehnoloģiskiem krāsu zuduma aspektiem, kas ir raksturīgi izvēlētai drukas tehnoloģijai (digitālās informācijas pārnešana uz fizisko vizuālās informācijas šablonu). Par krāsas nobīdes faktu nevar kalpot nodrukātā materiāla salīdzinājums ar RGB vai CMYK krāsu skalām. Par krāsas nobīdes fakta esamību var kalpot salīdzinājums ar identiska materiāla, vai priekšmeta apdruku identiskā drukas tehnoloģijā.
1.4. Noteiktu krāsas toni nav iespējams nodefinēt pēc datora monitora ekrāna. Katram monitoram atšķiras displeja iestatījumi, tajā skaitā ekrāna izšķirtspēja, atsvaidzes intensitāte un krāsas.
1.5. Noteiktu CMYK krāsas toni klients var nodefinēt tikai pasūtot drukas proof par papildus maksu.
1.6. Gadījumā, ja tiek apdrukāta tumšas krāsas virsma, ir iespējams, ka nodrukātajai krāsai spīdēs cauri virsmas krāsa. Klientam ir iespēja par papildus maksu pasūtīt baltas krāsas padruku zem nodrukātā attēla.
1.7. Drukas krāsu atbilstība konkrētam Pantone tonim var mainīties atkarībā no apdrukas tehnikas un virsmas. Drukai uz keramikas un porcelāna tehniski var nodrošināt Pantone atbilstību no min 85% līdz max 100%, un sūdzības par krāsas neatbilstību tiek izskatītas tikai zem 84% no krāsas toņa.
1.8. Gravējuma krāsa uz metāla, koka vai cita materiāla ir atkarīga no materiāla iekšējā slāņa krāsas. Gravējums uz metāla var sanākt pelēkā, dzeltenā, brūnā, rudā vai citā krāsā, atkarībā no metāla sastāva. Par papildus maksu ir iespējams pasūtīt gravējuma aizpildīšanu (roku darbs) ar speciālu sudraba vai zelta krāsu.
1.9. Piegādātājs neuzņemas atbildību par teksta interpunkciju, ortogrāfiju un gramatiku, kā arī formatējumu. Pasūtītājs pārbauda tekstus un citas detaļas maketā, un apstiprina tos, uzņemoties par tiem atbildību.

 

2. Kvalitātes kontroles nosacījumi promo precēm

2.1. Pasūtījumiem līdz 250 gab. preces vienību kvalitātes kontroles laikā tiek pārbaudīta katra prece. Lielākam pasūtījumu apjomam preces tiek pārbaudītas izlases veidā.
2.2. Ir atzīstami par brāķiem:
– Nepilnīga apdruka / gravējums – atsevišķu logo elementu pietrūkšana
– Drukas bojājumi / kropļojumi vairāk nekā 2% laukumā no drukas virsmas
– Ievērojami preces lūzumi un sasitumi, preces detaļu pietrūkšana
– Preces virsmas defekti laukumā vairāk nekā 1×1 mm, kas ir saredzami no vairāku metru attāluma un ievērojami bojā preces kopskatu
– Preces mehānisma bojājumi, preces nefunkcionēšana
– Pantone / CMYK drukas krāsas neatbilstība, kas nav pieļaujama konkrētai drukas tehnikai
2.3. Nav atzīstami par brāķiem:
– Sīki preces virsmas defekti, skrāpējumi vai nelīdzenumi
– Viens vai daži punktiņi uz preces vai drukas / gravējuma virsmas
– Defekti, par kuru iespējamību pasūtītājs tika informēts pirms pasūtījuma izvietošanas
– Ar drukas / gravējuma tehniskajiem ierobežojumiem saistītas nepilnības
– Neviendabīgi nokrāsota koka virsma
– Neviendabīgi nokrāsota keramikas vai porcelāna virsma
– Preces neatbilstība pasūtītāja personīgajai gaumei un gaidām

 

3. Garantijas noteikumi

3.1. Garantija neietver nekādus produktu bojājumus, kas izriet no to nepareizas uzstādīšanas, nepareizas ekspluatācijas, nepareizas tīrīšanas un / vai uzglabāšanas, dabas katastrofas, nepietiekamas vai pārmērīgas elektrības padeves, nenormāliem mehāniskiem vai apkārtējiem apstākļiem, kā arī nesankcionētas izjaukšanas, remonta vai pārveidošanas.
3.2. Apdrukāto apģērbu kopšana: atļauts mazgāt veļas mašīnā saudzējošā režīmā, drēbes jāliek speciālā maisiņā; mazgāt un žāvēt, izgriežot uz kreiso pusi; mazgāt ar līdzīgas krāsas apģērbu; nepieļaut apģērba stipru notraipīšanu; neiemērkt; negludināt apģērbu vietās, kur ir apdruka vai aplikācija.
3.3. Garantiju precēm un apdrukai nodrošina preču ražotājs. Visi garantijas pieteikumi tiek saskaņoti pa tiešo ar ražotāju.
3.4. Gadījumā, ja apdruka notiek SIA PRO-BALTIC drukas darbnīcā, garantiju apdrukai nodrošina SIA PRO-BALTIC.